A Doktori Iskolában a fellebbezések és panaszok kezelése a Debreceni Egyetem hatályos szabályzatai és a vonatkozó jogszabályok alapján történik, a tisztességes eljárás, az átláthatóság és az objektivitás elvének megfelelően.
A hallgatók, oktatók és egyéb érintettek jogosultak panaszt benyújtani, illetve fellebbezni minden olyan döntéssel vagy intézkedéssel szemben, amelyről úgy vélik, hogy sérti jogaikat, érdekeiket vagy a doktori képzéssel kapcsolatos szabályokat.
A panaszt vagy fellebbezést írásban kell benyújtani, indoklással és releváns dokumentumokkal alátámasztva, az alábbi sorrendben:
-
Első fokon a Doktori Iskola vezetőjéhez (nabradi.andras@econ.unideb.hu);
-
Másodfokon a Társadalomtudományi Doktori Tanácshoz (TDT);
-
Harmadfokon, amennyiben a döntés továbbra is vitatott, az Egyetemi Doktori és Habilitációs Tanácshoz (EDHT) fordulhat az érintett.
A Doktori Iskolában a fellebbezések és panaszok kezelése a Debreceni Egyetem hatályos szabályzatai és a vonatkozó jogszabályok alapján történik, a tisztességes eljárás, az átláthatóság és az objektivitás elvének megfelelően.
A hallgatók, oktatók és egyéb érintettek jogosultak panaszt benyújtani, illetve fellebbezni minden olyan döntéssel vagy intézkedéssel szemben, amelyről úgy vélik, hogy sérti jogaikat, érdekeiket vagy a doktori képzéssel kapcsolatos szabályokat.
A panaszt vagy fellebbezést írásban kell benyújtani, indoklással és releváns dokumentumokkal alátámasztva, az alábbi sorrendben:
-
A Doktori Iskola: de.gszdi@econ.unideb.hu
-
A Doktori Iskola vezetője: nabradi.andras@econ.unideb.hu
-
A Doktori Iskola hallgatói képviselője: Németh Kevin PhD hallgató (nemeth.kevin@econ.unideb.hu)
- DE Doktorandusz Önkormányzat