Fellebbezés és panaszkezelés

A Doktori Iskolában a fellebbezések és panaszok kezelése a Debreceni Egyetem hatályos szabályzatai és a vonatkozó jogszabályok alapján történik, a tisztességes eljárás, az átláthatóság és az objektivitás elvének megfelelően.

A hallgatók, oktatók és egyéb érintettek jogosultak panaszt benyújtani, illetve fellebbezni minden olyan döntéssel vagy intézkedéssel szemben, amelyről úgy vélik, hogy sérti jogaikat, érdekeiket vagy a doktori képzéssel kapcsolatos szabályokat.

A panaszt vagy fellebbezést írásban kell benyújtani, indoklással és releváns dokumentumokkal alátámasztva, az alábbi sorrendben:

  • Első fokon a Doktori Iskola vezetőjéhez (nabradi.andras@econ.unideb.hu);

  • Másodfokon a Társadalomtudományi Doktori Tanácshoz (TDT);

  • Harmadfokon, amennyiben a döntés továbbra is vitatott, az Egyetemi Doktori és Habilitációs Tanácshoz (EDHT) fordulhat az érintett.

A Doktori Iskolában a fellebbezések és panaszok kezelése a Debreceni Egyetem hatályos szabályzatai és a vonatkozó jogszabályok alapján történik, a tisztességes eljárás, az átláthatóság és az objektivitás elvének megfelelően.

A hallgatók, oktatók és egyéb érintettek jogosultak panaszt benyújtani, illetve fellebbezni minden olyan döntéssel vagy intézkedéssel szemben, amelyről úgy vélik, hogy sérti jogaikat, érdekeiket vagy a doktori képzéssel kapcsolatos szabályokat.

A panaszt vagy fellebbezést írásban kell benyújtani, indoklással és releváns dokumentumokkal alátámasztva, az alábbi sorrendben:

Legutóbbi frissítés: 2025. 10. 14. 13:18